صرافی کوکوین برای ایرانیان

۳ بازديد

پس از اعمال محدودیت های صرافی بایننس برای حضور ایرانی ها، صرافی کوکوین به عنوان بهترین صرافی برای ایرانی ها محبوبیت خاصی پیدا کرد! در صرافی Kucoin نیازی به احراز هویت نیست و می توانید روزانه تا 1 بیت کوین از این صرافی برداشت کنید. صرافی کوکوین بیش از 722 ارز دیجیتال را برای تجارت در دسترس شما قرار داده است.

مسدود شدن حساب کاربری ایرانی توسط کوکوین، شایعه یا واقعیت؟

مدتی شایعه قطع همکاری صرافی کوکوین با ایرانیان در برخی کانال های تلگرامی دست به دست میشد. اما مشخص شد که این موضوع تنها یک شایعه بی اساس بوده و صرافی کوکوین نیز این مسئله را تکذیب کرده و تاکید داشته که قوانین صرافی برای کاربران ایرانی تغییر نکرده است.

ایرانی ها همچنان می توانند بدون نگرانی در این صرافی فعالیت کنند.

توجه داشته باشید که اگر صرافی قصد تحریم ایرانیان را داشته باشد حتما از قبل اطلاع رسانی خواهد کرد تا کاربران بتوانند وجوه خود را برداشت کنند. این صرافی همچنین تایید کرده که ایرانی ها می توانند بدون احراز هویت در این صرافی معامله کنند و صرافی kucoin مشکلی با معامله ایرانیان ندارد. توجه داشته باشید که هنوز محدودیت هایی برای احراز هویت مشتریان ایرانی وجود دارد اما به طور کلی ایرانی ها می‌توانند با خیالی آسوده مشغول کار و انجام معاملات خود با این صرافی باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.